قاطی پاطی

ϧ₯₰دختـــر تنــــهآ ₰₯ϧ

₰ نه به پدرم رفته ام نه به مادرم ....من بر باد رفته ام...عجیب است.₰

س بچه ها امید وارم حالتون خوب باشه من دوست دختر تنهام اون مریضه و حالش خوب نیست الانم بیمارستانه.التماستون میکنم دعاش کنین اصلا خوب نیست.محتاج دعایه همتونه .من تا یه مدت در خدمتتونم امید وارم ازم راضی باشید

 

+ نوشته شده در شنبه دوازدهم بهمن 1392ساعت 13:19 توسط ₰ϧ♫دختر تنها...♫ϧ₰ | 8 نظر

مــنــــــ...

 

آینده ای خواهم ساخت

 

که گذشته ام دربرابرش زانو بزند

 

 

 

من گذشتمو فراموش میکنم....

 

میخوام دوباره شروع کنم....

 

 

 

 

+ نوشته شده در جمعه چهارم بهمن 1392ساعت 2:8 توسط ₰ϧ♫دختر تنها...♫ϧ₰ | 5 نظر

برام دعـــا کنین...

دلـــم کــُمـا مـــی خـــواهــد….

از آنــهـایـــی که دکـتـر مـــی گــویــد:

مــتـــاســـفـــم….

فــقـط بــراش دعا کـنـیـد...

 

از ته دلم دارم میگم....

 

 

 

+ نوشته شده در یکشنبه بیست و نهم دی 1392ساعت 18:56 توسط ₰ϧ♫دختر تنها...♫ϧ₰ | 21 نظر

ایـــن روز هــایــمـــ...

خاطره ها را رشوه میدهم

 

به روزهایم تا از بی تو بودن صدایشان در نیاید !

 

براي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد

 

 

 

ترجیح می دهم حقیقتی مرا آزار دهد ،

 

 تا اینکه دروغی  آرامم کند. . .!!

 

+ نوشته شده در جمعه پانزدهم آذر 1392ساعت 3:21 توسط ₰ϧ♫دختر تنها...♫ϧ₰

هــی لعنتـــی...

 

هــی لعنتـی...

ایـن طوریـم کهـ تـو فکـر میکنـی نیسـت...

 

شاید روزی عاشقــت بـودمـ...

 

ولی ببیــن بی تــو ،

 

هم زنده امـ...

 

هم زندگـــی می کنــمـ...

 

فقط گاهـی در ایـن میان ،

یـــادت....

 

زندگی را به کامم زهـــر میکنـد...

 

هـمیــــن.....

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ جمعه 18 ارديبهشت 1394برچسب:,ساعت 10:41 نويسنده یاشار |