قاطی پاطی


دلـــَم گرفتــه...



از همــه ی بــی تفآوتــی هآ...



از همــه فــَرآموشی هآ...



از هَمه بــی اعتمــآدی هآ...



کــآش معلــمی بود و انشـ ـ ـــآیی مــی خوآســت...



"روزگــآر خود رآ چگونــه مــی گــُذرآنید؟؟؟"




تــآ چَنــد خَطــی برآیــش درد و دل کنـــَم


حالم اصلا روبراه نیست ، بغض دارم بغضی خفه کننده


کسی میداند راه بالا آوردن بغض را آیا ؟


خیلی سخت است همه تورا قوی بدانند و بنامند برای


دیگران کوه باشی اما تو....


تو دلت ذره ذره بشکنی وسرشار از حسرت باشی ونتوانی


فریاد بزنی


بابااااااااااااااا بخدا من هم آدمم ، دل دارم ،


آرزو دارم، مگر میشود فراموش کرد گذشته را؟


یاچشم پوشید ازآرزوها ؟ دلم برای خودم تنگ شده


کاش میشد remove کنم تلخکامی هایم را...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ پنج شنبه 21 اسفند 1393برچسب:,ساعت 21:20 نويسنده یاشار |