قاطی پاطی

 
من یه پسرم..
 
 
اگه برات غیرتی نشم..اگه روت حساس نباشم.

 

 

اگه ته ریش نداشته باشم..اگه باهات مهربون نباشم..

 

 

اگه بهت اخمای کوچولو نکنم..اگه وقتی شالت رفت عقب نگم اونو بکش 

 

جلو..

 

اگه دستتو محکم نگیرم..اگه هرکاری کردی نگم راست بگو تا ببخشمت..

 

 

اگه سر به سرت نذارم..اگه قربون صدقت نرم..اون موقع تو دیگه دیوونه و عاشقم نمیشی.

.

تو عاشق اینی که من یه مرد کامل باشم..

 

اما تو یه دختری..اگه خودتو لوس نکنی..

 

 
اگه باهام قهر نکنی و ناز نکنی..اگه وقتی چشمام میچرخه ازحسودی 
 
دیوونه نشی..

 

 

اگه از نظر دادنام خوشحال نشی...اگه به خاطر من به خودت نرسی..

 
 
اگه برام گریه نکنی..اگه از سرو کولم بالا نری..

 

 

اگه برام عشوه نیای..اگه برام لب و لوچه اویزون نکنی تابغلت کنم..

 
اگه وقتی کار بدی کردی با ترس بهم نگی..

اگه..

 

اونوقت منم دیوونه و عاشق تو نمیشم تا اون کارا رو برات بکنم..

 

من تورو خانم میخوام خانم من..

 
منو تو همون ادم و حواییم..بیا جاهامونو عوض کنیم..

 

من صلابت نگه میدارم تو لطافت..تو نجابتتو نگه دار منم نگاهمو..

 

من میشم بهترین پسر واسه تو..تو میشی بهترین دختر واسه من!!!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ دو شنبه 18 اسفند 1393برچسب:,ساعت 13:45 نويسنده یاشار |