قاطی پاطی

من عاشـــــــق امروزم…

دیــــــروز را که نمیتوانم جـــــان دوباره ببخشم

بـــــرای همیـــــشه دیـروزم گذشته است

تمــام شده است

همه ناکامیـــها،شادیـــــها،پیروزیـهای دیـروزم از بین رفته اند،

چه ناتــــوانم که نمیتوانم به دیــــروزم برگردم،

رفـت که رفـت همه ی گذشته ام،

اما امیــدی هست

از دیــروزم درس می گیرم،

تا امــروزم را بسـازم

من عاشق امروزم…

امروز،همیـــــــن حالا،ایــن لحظه،

نمیگذارم فــردا نگرانم کند

شاید هیــــچ وقت فـردایی نداشته باشم،

شادیـها، موفقیتـها،لبخنـــــدهای فــردا نباید ذوق زده ام کند ،

مشکــــلات، نا امیـدیها و اشکــــهای فـردا که از راه نــرسیده تا نگـرانش شوم

من عاشق امروزم…

تنـها هدیـــــــه خـــــداوند…

امروز بهتـــــرین لباســــــم را میپوشم

بهتــــــــرین عطــــرم را میزنم

فرزندانم را به آغــــــــوش میکشم

تا فرصــت دارم هر چه دوســتـت دارم نگفته دارم خــرج میکنم؛

حتما برای عزیــــــزانم گـــــل میخرم،

کتابـــــــهای نخوانده ام را مـی خوانم،

برای دیدن رنگیــــــن کمان عجله میکنم،

از بوییدن گـــــــلها خود را سر مست میکنم،

بهترین خویشتن خویش را عــرضه میکنم

والاترین اخلاقــم،استعــدادم،شکـوهــــــم…

تقدیـم میکنم با عشــــ♥ــــق

به خانـواده ام،دوستانــم، همکارانـم…

من عاشق امروزم…

چقــــــدر کار برای امـروز دارم

باید امـــــروزم را زندگی کنم…
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ دو شنبه 18 اسفند 1393برچسب:,ساعت 13:24 نويسنده یاشار |