قاطی پاطی

نمیدونم تو کسایی که دارن این پست رو میخونن چند نفر عاشقن ....

ولی اگه عاشق باشی میفهمی....

میفهمی...

وقتی دلت از همه دنیا گرفته و به عشقت پناه میبری انتظار داری که ارومت کنه ولی وقتی اونم برمیگرده میزنه تو برجکت دیگه از دنیا سیــــــــــــــر میشی...

 

امشب من از دنیا سیر شدم

از همه زندگی

حتی از عشقم...عشقی که نفسم شده...از دوست داشتنش...حتی از خــــــــــــــــــــــــــدااااااااااااا

 

نمیدونم چیکار کنم

چطوری دل لامصبمو اروم کنم

چطوری بهش بفهمونم که عشقم با حــــــــــــــــال خراب بهم گفت که دوستم داره ولی خوشبختبم براش مهمه

چطوری به دلم بفهمونم اروم باشه...

 

خــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــداااااااااااااااااااااااااااا

 ن



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ چهار شنبه 16 مهر 1393برچسب:,ساعت 19:6 نويسنده یاشار |