قاطی پاطی

از دختره پرسیدم با کدوم Browser با اینترنت داری کار میکنی؟
سافاری؟ اکسپلورر؟ اپرا؟ فایرفاکس؟ ...
میگه با اون که اولش گوگل رو باز میکنه
Ο..Ο..Ο..Οجوک های جدید و خنده دارΟ..Ο..Ο..Ο
دوغ قبول!
شیرکاکائو قبول!
آبمیوه پاکتى قبول!
اصلا نوشابه هم قبول!
آب معدنى رو دیگه برا چى تکون میدى؟!
... ... همش همونه !!!
Ο..Ο..Ο..Οجوک های جدید و خنده دارΟ..Ο..Ο..Ο
نابینا و گیلاس
نابینا: مگر شرط نکردیم از گیلاسهای این سبد یکی یکی بخوریم ؟
بینا : آره
نابینا : پس تو با چه عُذری سه تا سه تا می خوری ؟
بینا : تو واقعا" نابینایی ؟!
نابینا : مادرزاد!
بینا : پس چطور فهمیدی من سه تا سه تا می خورم ؟!
نابینا : واسه این که من دو تا دو تا می خورم و تو معترض نمی شی :دی
Ο..Ο..Ο..Οجوک های جدید و خنده دارΟ..Ο..Ο..Ο
وقتی کباب با برنج میخوریم ۹۰%حواسمون به اینه که هر دوتاش باهم تموم شه !
Ο..Ο..Ο..Οجوک های جدید و خنده دارΟ..Ο..Ο..Ο
داشتیم وسایل انباری رو مرتب می کردیم، مامانم یه مداد رنگی ۲۴ رنگِ قاب فلزی از تو یه کارتن در آورد.
زد زیر خنده گفت: می دونی چیه؟
گفتم: نه!
گفت: این رو خریده بودم هر وقت معدلت ۲۰ شد، بهت بدم، ولی حیف که نشد.
Ο..Ο..Ο..Οجوک های جدید و خنده دارΟ..Ο..Ο..Ο
دیشب که خوب می خوردین
این چی چیه آوردین !؟
گروه کُر بانوان در مراسم پاتختی ))
اینم یه مدلشه:
این چی چی بود آوردین؟
گندشو در آوردین!
دستت وبال گردنت
با این کادو آوردنت
هفت روز هفته خوردین
همینو فقط آوردین؟!!!
Ο..Ο..Ο..Οجوک های جدید و خنده دارΟ..Ο..Ο..Ο
مامانم : پسرمون شام نخورد .. خاک به سرم .. حتمأ معتاد شده ..!
بابام : نه بابا حتماً بیرون یه چیزی با اون دخترا کوفت کرده ...
و هیچکس ندانست من هیچوقت کوکو سبزی دوست نداشتم !!
Ο..Ο..Ο..Οجوک های جدید و خنده دارΟ..Ο..Ο..Ο
آقــا واقعـــاً مــن مــونـــدم !
جمعیـــت دختــــرا ایــنــقــــد زیـــاده .. پــس چــرا شمـــاره شــانـسـى میــگیــرى هــمـش پـســر جــواب میــــده ؟!
Ο..Ο..Ο..Οجوک های جدید و خنده دارΟ..Ο..Ο..Ο
باید تو چشم اونایی که واسشون کاری میکنی اما تشکر نمیکنن زل بزنی بگی :
وظیفم نبود، لطف کردم !!
Ο..Ο..Ο..Οجوک های جدید و خنده دارΟ..Ο..Ο..Ο
خداییش لذتی که تو سواری بر خر شیطون هست تو سواری لامبورگینی نیست :دی )
Ο..Ο..Ο..Οجوک های جدید و خنده دارΟ..Ο..Ο..Ο
یکی از سرگرمی های پلید من اینه که توی جمع هدفون میزارم گوشم . آهنگ پلی نمیکنم. بعد گوش میکنم ببینم بقیه راجع به من چی میگن...
امتحان کنین جواب میده )
Ο..Ο..Ο..Οجوک های جدید و خنده دارΟ..Ο..Ο..Ο
وضعِ نت یه جوری شده که ،
هفت هشت تا تب باز می کنی،
بعد مثل سیخای کباب هی دونه دونه ازاون اول تاآخر بهشون
سرمیزنی ببینی درچه وضعیه،لود شده یا نه..!
والاااااا ....
Ο..Ο..Ο..Οجوک های جدید و خنده دارΟ..Ο..Ο..Ο
بعضـی از آدم ها شبیه سوراخ های اول کمربنـدن
همیشه هستن اما هیچ وقت به کارت نمیان !


نظرات شما عزیزان:

parisa
ساعت11:15---15 تير 1393
az safhat didan kardam lezat kafi ro ham bordam motasheker az zahamatet!پاسخ:

tarane
ساعت11:10---15 تير 1393
وب خیلی خیلی با مزه ای داری به منم یه سر بزن خوشحال میشم نظر یادت نره

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ شنبه 14 تير 1393برچسب:,ساعت 13:36 نويسنده یاشار |