قاطی پاطی

میدونی من کیم؟
نه...نمیدونی...
پس بزار برات بگم من کیم.
من اونیم که دورو برش خیلی شلوغه.ولی تنهای تنهاست...
من اونیم که ته مشکلاتو غم هاست.
ولی همه میگن بیخیاله و ته کیف این دنیاست...
من اونیم که خیلیا میخوان جاش باشن...ولی نمیدونن که جاش تنگ ترین جای دنیاس...
من اونیم که پای حرفای همه میشینه و واسشون تکیه گاست ولی حرفای خودش میمونه تو دلش چون تنها تکیه گاش فقط خداس
من اونیم که با سن کمش رفته تو دل مشکلات دنیاش ولی هنوز محکم ایستاده رو دو تا پاش...

ولی خدااااااا خودتو رو شکر که تا حالا دستمو جلو هیچ نامردی دراز نکردم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ سه شنبه 25 شهريور 1393برچسب:,ساعت 20:39 نويسنده یاشار |